Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

slusna a kulhankova

12. 4. 2012 21:32
Dbes dobrý,

vlastně výborný R^R^

2 0
možnosti

krllo2

12. 4. 2012 7:02
Zaměstnanci už neutáhnou ze svých daní Romy a živnostníky!

2 0
možnosti

juan.pinta

12. 4. 2012 7:55
Re: Zaměstnanci už neutáhnou ze svých daní Romy a živnostníky!

Tak jsem se po dlouhé době díval na pásku a zjistil jsem, že za minulý měsíc jsem státu odevzdal 18000 na daních. Trošku mě to rozrušilo, nicméně jsem to rozkousal. No a včera si jdu takhle na idnes a koukám, že nějaká kalkulačka...hle, další 600 Kč od příštího roku...I can´t believe it!!!

1 0
možnosti

Curenzym

11. 4. 2012 20:58
To

se mi ulevilo, že dávky zneužívají jen Romové. Jsem fakt rád, trochu mně mrzí, že mám sluchové halcinace, když slyším, že pro dávky si chodí i majoritní společnost, která je zneužívá podobně.

0 0
možnosti

Lumpíí i po banánu 5

11. 4. 2012 16:44
Žádné sociální dávky nikomu

Lidstvo se úspěšně vyvinulo bez nich a jakékoliv dávky vedou jen k nezodpovědnému životu.

Dříve se o potřebné starala rodina, případně dobrovolná charita - a bylo to velmi adresné. Kdo si pomoci nevážil, více ji nedostal. Když už máme někomu pomáhat, tak výhradně těm, kteří si doopravdy nedokáži pomoci sami (ale kupodivu i ti se obvykle velmi snaží, aby se nějak zapojili do společnosti)

Pokud si někdo pořídí pět dětí, ačkoliv nepracuje, tak naprosto nechápu, proč by mu je měl někdo pomáhat živit.

5 0
možnosti

Obludni_K

11. 4. 2012 18:37
Re: Žádné sociální dávky nikomu

Žádné sociální dávky? Proč by měli poctivci doplácet na šmejdy? Všechny sociální dávky realizovat VÝHRADNĚ jako slevy z daní!

2 0
možnosti

digitaaalek

11. 4. 2012 15:00
Ostrava

Shanel jsem v OVE sportovni obuv a prosel nekolik sportovnich obchodu v centru i v nakupnum centru Futurum. V "kazdem" byla tato mensina i s detma a kupovala veci. Jak muze socialne slaby bez prace kupovat svym detem znackove boty Adidas, Nike ????? 8-o8-o

1 0
možnosti

gomesak

11. 4. 2012 16:31
Re: Ostrava

protože mají podporu židů, a ti tu ovládají vše.

0 0
možnosti

Chytrakz hospody

11. 4. 2012 14:20
No

Slyšel jsem dobrou hlášku, ještě na Špidlu, když byl premiérem

Keď robíš, daváš peniaze Špidlovi,

Keď nerobiš dava Špidla peniaze tobe;-D

(Pro nedůvtipné když makáš platíš daně, kd\ž nemakáš bereš sociální dávky);-O

1 0
možnosti

Korvetní kapitán Pepan A2

11. 4. 2012 14:04
2 0
možnosti

slusna a kulhankova

11. 4. 2012 13:53
Jak to, že tady není

isabell??? Takové téma, a ona se nejspíš někde opaluje, aby asi taky dosáhla na příspěvek k bydlení.

2 0
možnosti

isabell

12. 4. 2012 7:20
Re: Takto

A pak že nejste nechutný stalker, Korando :-/

Vy se neopalujete? Vždyť je to zdavé. Ale chápu, u vás už by to bylo kontraproduktivní, když to máte za pár....

2 0
možnosti
  • Počet článků 533
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3037x
Autorka vystudovala obory kybernetika v dopravě a spojích, automatizované systémy řízení a doplňkové pedagogické studium pro výuku odborných předmětů. V praxi se věnovala práci nejen jako lektor a pedagog na SŠ i VŠ, ale hlavně jako informatik ve středním managementu velkých i malých firem, v projekci systémů pro controlling, plánování a kalkulace.