Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

bastianka

8. 4. 2011 14:16
Naprostý souhlas,

kolem našeho oploceného pozemku vede cesta, po které mj. chodí paní s chlapečkem ze školky domů. Náš pes vždy běží k plotu a poblafkává - ven se nedostane. Chlapeček na psa doráží, dupe, bouchá pěstičkou do pletiva ... jednou jsme zapomněli dovřít bránu ... to bylo jekotu a pískotu;-D Naštěstí náš pes jen vrčel a štěkal hošíčkovi do ksichtíčku, ale maminka chytila hysterický záchvat. Nikdy synkovi nezabránila, aby psa přes plot nedráždil a pak se divila, že pes si to šel s chlapečkem "vyříkat".

0 0
možnosti

Aretta

7. 4. 2011 21:03
Výborný!

R^

0 0
možnosti

klávesnice ejč pí

8. 4. 2011 13:58
Re: Výborný!

díky :-) JŠ

0 0
možnosti

Fordána

6. 4. 2011 10:31
Výborně napsáno

Ostatně jako vždy. Já bych tak dobré nervy jako vy neměla. V momentě píchnutí do ledvin by spratek po té pazouře dostal, i kdyby se měla matka zbláznit. Přesně podle hesla, které se uplatňuje na psy "kousl jednou, kousne i podruhé". Spratek píchl psa jednou, píchne i podruhé   a když se pes bude bránit, vina bude pochopitelně na psovi.

0 0
možnosti

názorový melírek

6. 4. 2011 11:55
Re: Výborně napsáno

Jednou jsem ale udělala s děckem kravál. V obchodě seděl můj pes přikurtovaný u bedny a kňučel. Všimla jsem si, že na něj hledí malé cikáně, zatímco jeho matka si vybírá zboží. Chvíli jsem stála u psa, pak jsem poodešla, ale po očku sledovala, proč zvíře pokňukuje. A vtom - cikáně koplo psa do ksichtu, ale na štěstí se ho bálo, takže koplo vlastně do prázdna, fuj, to jsem si oddychla. Pes seděl jako sádrový s očima vypleštěnýma, vůbec se nebránil, ani neuskočil. Vyjela jsem na kluka, jestli se zbláznil, když chce kopat do přivázaného psa, který mu nic nedělá,a než se on zorientoval, chytil od mámy baňu, že málem zajel do té bedny, u které byl pes přivázaný. Výchovně se to nepovedlo, tenhle kluk může u nějakého psa opravdu špatně pochodit, protože jednak je na něm patrno, že se psa bojí, nenávidí ho a navíc na psa  zaútočil. ... pokračování

0 0
možnosti

jafava

6. 4. 2011 9:34
Děkuji za napsání velmi výstižného článku o dětech a psech.

Když je zase ve zprávách hysterické líčení o nějakém malém dítěti pokousaném psem, první co mne napadne je, kde asi v té chvíli byli jeho rodiče nebo ti, kteří se měli o dítě starat, a co dělali místo hlídání a péče o svého potomka. Mám dva psy a pobíhajícím dětem se při venčení pečlivě vyhýbám, protože většinou jsou rodiče v nedohlednu a zabraní do hovorů s jinými rodiči pobíhajících dětí, takže jakákoliv činnost dětí není omezována. Docela se divím, že ani blízkost poměrně frekventované silnice a řeky nevyvolává potřebu rodičů se malým dětem na procházce více věnovat. Poslední případ oné pokousané holčičky, podle informací z médií, považuji za zcela zaviněný nezodpovědnými rodiči; kdy už se konečně lidé poučí a budou na své děti opatrnější.

0 0
možnosti

názorový melírek

6. 4. 2011 11:47
Re: Děkuji za napsání velmi výstižného článku o dětech a psech.

Máme stejné názory, dokonce i na poslední medializovaný případ pokousání roťasem - podle mne roťas hlídal pozemek a dítě něco provedlo, čímž se nahodil psovi program "hlídat pozemek", za to ale nemůže ani majitelka, ani roťas, ale opravdu rodiče, kteří potomka nedrželi u nohy své vlastní. Já doolím kontakt dětí se psem, ale psa mám nakrátko u nohy, třeba si i k němu přidřepnu, aby se nebál, a chování dítěte střežím daleko více, než střeží jeho rodiče. Proč já a proč ne rodiče? Je cennější pes nebo dítě? JŠ

0 0
možnosti

o vaše názory nestojíme

5. 4. 2011 23:38
Zákaz chovu zvířete

už v některých zemích soud může uložit.

0 0
možnosti

carolusI

5. 4. 2011 21:38
Hezky napsané

ač jsem nepřítelem psích páníčků, uznávám, že majitelé nevycválaných fakanů nejso o nic lepší.R^

0 0
možnosti

jeanetka

5. 4. 2011 22:30
Re: Hezky napsané

výborně shrnuto ;-D co jsem popsala na třech stránkách, vy jste elegantně shrnul jednou větou R^ děkuji :-) JŠ

0 0
možnosti

ivko12

5. 4. 2011 18:22
Karma

Velice pěkně napsáno a dávám karmu. Sám mám v péči dva pejsky. Snažím se, aby se sžili s ostatními pejskaři a tak když potkáme na vycházce již známé pejsky, nejsou žádné problémy. Jeden problém máme a nejenom já. Denně potkávám paní a křížencem jezevčíka, kterého nevychovanost je slabé vyjádření. Dotyčná paní s ním jedná jako s děckem. Psa izoluje od ostatních, čím ztratil kontakt na další pejsky, ale i lidi. Je nevraživý a napadá nejenom ostatní pejsky, ale i malé děti. Myslíte si že dotyčná si je vědoma své chyby? Ano, za své psi mohou jejich majitelé.

0 0
možnosti

horak29

5. 4. 2011 16:42
z hlediska malých psů

nemáme vygumovaný mozek (viz příspěvek níže) a venčíme dva malé psy - jezevčíka (14 let) a čivavu (2 roky). V centru Brna kde si z neznámých důvodů do malých bytů spousta lidí pořídila "in" velké psy - labradory, chrty, dogy, pitbuly... atd. To vše v okruhu cca tří ulic. Když byli naši malí, zkoušeli jsme aby se jako na vycházkách "kamarádili" - to prostě nejde - když ten velkej máchne tlapkou, čivavu zabije. Takže jsou nacvičeni - vidíme jakéhokoli psa a prcháme na druhý chodník - už se jich docela bojí a utíkaj sami. Na vodítku a v pohodě, jen to chce trochu kličkování.

0 0
možnosti

horak29

5. 4. 2011 16:51
Re: z hlediska malých psů

a co se týká dětí - to mne fakt fascinuje: rodinka s dětmi: děti se ženou ke psům (oba psíci vypadaj jak mazlíci - ale děti svorně nenávidí) s úmyslem zacházet s nimi jakkoli - a rodiče se usmívají - "můžou si je pohladit že jo???" Ne nemůžou..., nevadí, rodiče se dál usmívají (takoví krásní psíci přece MUSEJÍ MÍT RÁDI MALÉ HRAVÉ DĚTI) a já třímám nad hlavou oba štěkající a vyděšené psy a děti mi kopou do nohou - chtěj si přece jen pohrát a podlachnit něco chlupatého.... Příště si pořídím MEDVĚDA...

0 0
možnosti

eennyy3

5. 4. 2011 16:17
Skvělý článek

máte pravdu, naprosto souhlasím, sama mám dva psy a světe div se - roční bordeaux dogu a desetiletou fenku jorkšíra :) Nejen že si ty dvě skvěle rozumí ale jsou obě naučené na povely. I ta malá potvora - děti nemá ráda všechny tak to deseti let, a ta velká ta si nikoho nevšímá za nikým neběhá nikoho neočuchává ani ostatní psi ji nezajímají. A přitom každý kdo jde kolem si okamžitě chytí i děti i psy a ze sta metrů na mě křičí ať přejdu na druhou stranu chodníku...proč bych to sakra měla dělat? jestli mají nevychované psy a děti oni, ať si přejdou na ten druhý chodník oni....

0 0
možnosti

Fordána

6. 4. 2011 10:43
Re: Skvělý článek

R^

0 0
možnosti

omalovánka

5. 4. 2011 14:54
Karma a 100% souhlas

Naprosto souhlasím s celým obsahem článku. Majitel má umět zvládnout a znát psa a rodiče dítě. Rovněž jsme měli psa-velšteriéra,který děti moc rád neměl,protože po něm házely kameny nebo se snažily přes plot píchat do něho klackem. I přesto,že to byl ostrý pes,tak se dětí bál a my jsme k němu žádné dítě bez dozoru nepustili. Jednoduše řečeno - dítě nesmí na cizí psy sahat a i se psem v rodině by si mělo hrát za dozoru rodiče. A majitelé psů? Škoda,že někteří z nich nejsou sebekritičtí a místo psa se nedají na chov rybiček.

0 0
možnosti
  • Počet článků 533
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3037x
Autorka vystudovala obory kybernetika v dopravě a spojích, automatizované systémy řízení a doplňkové pedagogické studium pro výuku odborných předmětů. V praxi se věnovala práci nejen jako lektor a pedagog na SŠ i VŠ, ale hlavně jako informatik ve středním managementu velkých i malých firem, v projekci systémů pro controlling, plánování a kalkulace.