Diskuse

K omluvě rodině zbitého Petra Zhyvachivski z Břeclavi

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

coj@nato.01

23. 5. 2012 19:00
Re: nové info

;-D...Az tak ?

0 0
možnosti

marek,voksay.idnes

23. 5. 2012 12:36
karma Jano ...

R^

0 0
možnosti

blecha v psím kožichu

23. 5. 2012 14:28
Re: karma Jano ...

dík :-) JŠ

0 0
možnosti

evon

23. 5. 2012 10:36
Nejméně jeden z útočníků byl cikán??

To je tak těžké je spočítat?? 8-o Nebo je to JEN OPĚT MLŽENÍM sděleno, že prostě OPĚT ZAÚTOČILI CIKÁNI V PŘESILE NA BÍLÉ DÍTĚ?? ;-€;-€;-€

0 0
možnosti

blecha v psím kožichu

23. 5. 2012 14:27
Re: Nejméně jeden z útočníků byl cikán??

Nikoli jedna paní povídala, ale chlapec vypověděl do protokolu, že jeden z útočníků byl určitě ROM, o ostatních to s jistotou nehce soudit, ale Romové hned křičeli, že ty tři sice neznají, ale že všichni tři jsou ze Slovenska - tak je to přesně. Spokojenost? JŠ

0 0
možnosti

Camino.

23. 5. 2012 5:04
Diky a karma!

vi se vubec, jak ta fama zacla?8-o Pan Olser spechal a v podstate chlapce svym clankem take odsoudil.

0 0
možnosti

Profesor Kikina Parker

23. 5. 2012 18:11
Re: Diky a karma!

Spěchali všichni.

1 0
možnosti

Bucharovic

22. 5. 2012 20:07
Tak to je síla

...ale už mě to tady nepřekvapuje. To se dělá tak, že se zadá do systému ,,ban" na určitý slova nebo odkaz a jde to automaticky. Nemám rád Wendolene, ale je fakt, že s odkazy na její stránky  to tady funguje stejně - čili to technicky jde.

0 0
možnosti

slusna a kulhankova

22. 5. 2012 23:34
Re: Tak to je síla

chceš snad říci, že milostivá ti povoluje vstup na svůj web? Hm, tak to mně a řadě dalších diskutérů dala rovnou zaracha - kromě ní to dělá už jen Věrka Tydlitátová. Prostě podle gottwaldovského hesla "republiku si rozvracet nedáme" nám tam postavila ostnaté dráty. O to více mě překvapuje, že tebe tam pouští ... ale ty zřejmě nejseš pro ni soupeř :-P

0 0
možnosti

bull004@seznam.cz

22. 5. 2012 19:53
Ten čtenář jsem já. Celá peripetie šla takto:

Všiml jsem si odkazu na týden.cz v diskuzi pod článkem. Podíval se na něj a chtěl autorovi poděkovat za informování, protože jsem o tom skutečně nevěděl. Vyskočila hláška, že odpovídám na neexistující příspěvek. Tak jsem tam ten odkaz dal sám a skutečně to byla otázka ani ne 5 minut. Dal jsem to do diskuze pod cikánské hoaxy, to samé, snad ještě rychleji. Pak ještě pod jeden, o tom odebírání dětí cikánům a šup. Ta sama rychlost (není problém udělat printscreeny smazaných). Protože jsem měl v historii původní článek autorky, poprosil jsem ji, zda by to nenapsala ona a tímto jí děkuji. Když se teď podíváte na rasistický romea.cz, tak má tu lživou informaci stále na prvním místě v rubrice "Recent activity". Pak se diví, že s cikány nechce mít nikdo nic společného. Dokonce ani Policie, když jde třicet cikánů na dva.

11 0
možnosti

Rotný Talman

22. 5. 2012 19:59
Re: Ten čtenář jsem já. Celá peripetie šla takto:

30 na 2 taky jsem to zaregistroval, co by jsi chtěl cigánská férovkaRvRvRvRv

2 0
možnosti

chce se mi z toho zvracet

22. 5. 2012 19:35
O budoucnost tohoto blogu

nemam obavy. Kdyby tohle chtel admin dat do soukromych nebo snad do hyde parku nebo nedej boze smazat uplne, tak to by jste tu videli to tooooco co by tu ostatni blogeri rozjeli. Tohle si admin na triko nevezme i on se totiz zodpovida a nejak me nenapada jak by vysvetloval, ze blogeri uz maji dost (a ted pouziju oblibene slovo) diskriminace v podobe braneni vyjadreni vlastniho nazoru v blogu...... Takze klid tenhle blog nezmizi a doporucuji iDnes aby se chytla za nos a fofrem se omluvila taky, jinak na te Kristalove Lupe co dostala ulpi poradna kanka !!

11 0
možnosti

českej.venkovan

22. 5. 2012 19:41
Re: O budoucnost tohoto blogu

..ale z diskuze už toho zmizelo požehnaně.....:-/

2 0
možnosti

osvobozeni

22. 5. 2012 18:54
Milá paní,

KARMA jako řemen!

Ne za článek, ale za odvahu, s jakou jste hodila do "ringu" svůj blok.

Já sám jsem o ten můj přišel, protože jsem nesplňoval normy určené zdejším adminem. Ale držím Vám palec R^

10 0
možnosti

coj@nato.01

22. 5. 2012 19:07
Re: Milá paní,

:-)...Drz ! A blok taky.

2 0
možnosti

kion121

22. 5. 2012 18:33
Karma

Jinak nic nemusíme;-€!!!

Záleží pouze na tom, co si necháme líbit a do jaké míry!!

Pohár už pomalu přetekl!

5 0
možnosti

Tomáš Jasný, PhD.

22. 5. 2012 20:13
Re: Karma

kdy vyrazite?

0 0
možnosti

jednoduché Já

22. 5. 2012 18:17
ano

1 0
možnosti