Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pletiplot

30. 5. 2011 12:51
Vtip

Česká archeologická skupina v Egyptě objeví dosud neznámou pyramidu. Pečlivě ji vyhrabou, očistí, zdokumentují, a pak přijde ten slavný den, kdy se ji pokusí otevřít a vstoupit dovnitř. Po nějakém úsilí odplombují dveře, otevřou, vstoupí a potkají mumii, která se tím jejich kutěním zřejmě probudila.

- Kdo jste a co tu chcete? - My jsme česká archeologická expedice, právě jsme našli tuhle pyramidu

- A odkud jste?

- Z Evropy, z Česka.

- Jo z Česka? A co Helenka Vondráčková, ještě zpívá?

0 0
možnosti
JH

sent

31. 5. 2011 8:42
Re: Vtip

Jo jo tohle jsem slyšel o Ljubce Hermanove.A Helenka je vlastně taky mumie diky platikam.A k...a perská.Co se stalo s to milou blondatou holčinou.Zestárla a zblbla-na kvadrátek.

0 0
možnosti
S

stopka.levici

30. 5. 2011 10:48
A teď, prosím, tu

o těch hodných odborech:-/

0 0
možnosti
P

psýtchoř

1. 6. 2011 19:18
Re: A teď, prosím, tu

nebuď trapnej

0 0
možnosti
U

UriahHeep1973

30. 5. 2011 7:51
Helenka je v pohodě

Než mě ukamenujete, podívejte se na můj nick, já fakt nejsem fanatický Helenkista. Ale viděl jsem ji jednou naživo, když jsem na její koncert doprovodil mámu. Profesionálka každým coulem, hlas jako zvon, Boom band Jiřího Dvořáka kapela jak víno, a světe div se, pár songů OK až výborných. Kam se na ni hrabou "superstars". Ozvala se prý jen proto, že v kolonce Radiožurnál, kde celá léta nacházela nenulovou položku, najednou svítí právě nula. A ozvat se snad smí ne? Tak nešilte.

Odpověď Radiožurnálu byla trapná. Hrajeme Tě na jiných stanicích, tak co si vymýšlíš?! To je jako když se u pumpy zeptám na natural a oni mi nabídnou fantastickou naftu, nemyslíte?

0 0
možnosti
NB

nafouknutá bublina

30. 5. 2011 11:17
Re: Helenka je v pohodě

Já jsem naživo viděla Evu Pilarovou, která ve velkém sále zpívala bez mikrofonu a byla zřetelně slyšet až vzadu - tomu říkám hlas jako zvon a profesionálka je také vynikající. A kam se hrabe "zvon" paní "Helenky" na "zvony" Petry Janů, Věry Špinarové či Hany Ulrichové. Zkuste si je jednou porovnat tak, že si je přehrajete za sebou, ten rozdíl je nebetyčný.

A co se týče odpovědi Radiožurnálu - Vaše přirovnání velmi kulhá s nabídnutím nafty. Stejně, jako Radiožurnál tvrdí, že ji hrají na jiných stanicích, tak i pro ten natural Vás pošlou k jejich jiné pumpě, čili: Hrajeme tě na jiných stanicích - natural čerpáme na jiných pumpách.

0 0
možnosti
OU

29. 5. 2011 23:29
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
MM

captain cook

30. 5. 2011 11:52
Re: když jsem byl mlád, hrály se staré

dobry napad!!!!

0 0
možnosti
ZH

běžný ovčan

29. 5. 2011 15:48
...

a kdybych nejel na děčínskou kotvu, neměl bych Ivušku

0 0
možnosti
MV

n1r5j45qfe5rhtsd74jz

29. 5. 2011 1:27
tentokkrát to sedí

(další zkouška není potřeba);-)

0 0
možnosti

jrc

28. 5. 2011 21:58
Nojo, to je karma!

Až bude ten dívčí zápas, tak mne nezapomeňte upozornit.

To mi nesmí ujít!;-D

0 0
možnosti
MQ

OrignalTrotl

28. 5. 2011 19:11
Otázka na snadě

Co udělala paní Vondráčková posledních 20 let nového, poslouchatelného? Co by se národu líbilo? A bohužel není v tom sama. Mám pocit, že celé to hudební "spektrum" nějak usnulo na vavřínech. A za to, že je v dnešní době ještě někdo poslouchá můžou být více než rádi.

0 0
možnosti
SK

slava kunst

28. 5. 2011 17:45
Moje songy také nehrají, teto Helčo, co je špatně

0 0
možnosti
PH

Gibon

30. 5. 2011 12:59
Re: Moje songy také nehrají, teto Helčo, co je špatně

Slávo, ty ještě žiješ?

0 0
možnosti
AS

wolflobo

28. 5. 2011 10:44
Poklad

Helenka je poklad.........................................jen zakopat:-P

0 0
možnosti
SOH

Scarlett O Hara

28. 5. 2011 14:15
Re: Poklad

Nebo spíš vykopat :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 533
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3037x
Autorka vystudovala obory kybernetika v dopravě a spojích, automatizované systémy řízení a doplňkové pedagogické studium pro výuku odborných předmětů. V praxi se věnovala práci nejen jako lektor a pedagog na SŠ i VŠ, ale hlavně jako informatik ve středním managementu velkých i malých firem, v projekci systémů pro controlling, plánování a kalkulace.