Fotoblog

Jana Šimonová

Vyfoceno na poslední chvíli

Než vítr orval poslední zbytky suchých listů z větví stromů, nastlal je do všech koutů v parku, zasypal jimi všechny cestičky, podestlal lavičky a zasypal upravené trávníky.

7.11.2011 v 8:45 | Karma článku: 27.31 | Přečteno: 1116 | Diskuse

Jana Šimonová

Malá modelka

Toto děvčátko často potkávám na procházkách s pejskem. Obrázky jsem nafotila 27.10.2011 v Ostravě-Porubě na Havlíčkově náměstí Nikonem Coolpix S560.

27.10.2011 v 20:32 | Karma článku: 28.02 | Přečteno: 1984 | Diskuse

Jana Šimonová

Velikonoce 2011 – bílá, žlutá, zelená a kousek nebe

Tady je zbytečné řečnit. Stačí se podívat na obrázky, nebo z okna, nebo cestou parkem zvednout hlavu a trochu juknout kolem sebe.

24.4.2011 v 16:58 | Karma článku: 25.27 | Přečteno: 1701 | Diskuse

Jana Šimonová

Příliš dlouhá zima

Zase je tu příliš dlouhá zima. Alespoň pro mne. Pro mne je totiž příliš dlouhá každá zima. Já bych ráda kždou jednu zimu vyměnila za dvě léta. Bohužel to nejde, a tak si zimu krátím focením. Na procházku s sebou beru čtyřnohého parťáka. Ten se sice fotí vysloveně špatně, ale postál, dokonce se díval dotčeně do objektivu. Jemu na zimě vadí to, že dostává do tlapek křeč, a to umí tlapkami mrskat hodně rychle.

24.2.2011 v 16:03 | Karma článku: 20.96 | Přečteno: 788 | Diskuse

Jana Šimonová

Dilema nad kompaktními fotoaparáty

aneb Co ty kompakty všechno nedovedou, ... případně dovedou

21.2.2011 v 1:08 | Karma článku: 20.57 | Přečteno: 758 | Diskuse

Jana Šimonová

Novoroční přání bloggerům od kolegyně a vlastně nejen jim

Přjei všem, co nakoukli, v novém roce hodně štěstí, zdraví a spokojenosti, balík peněz a pár dobrých přátel, ale hlavně splnění všech pěkných očekávání. Jana Šimonová

31.12.2010 v 12:15 | Karma článku: 20.98 | Přečteno: 823 | Diskuse

Jana Šimonová

Pes Míša Bingoš Kuliočko Attila von Sokolská Strasse

Tohoto psa jsem si před téměř 4 lety přivedla z útulku v Ostravě-Třebovicích. Našli ho jednou večer v centru Ostravy a ubytovali v útulku. Někdo si ho asi po měsíci vzal a za týden vrátil. Za další týden jsem dorazila já, nakrmila ho přinesenými piškoty, sepsala smlouvu, zaplatila dvěstě, nechala jsem si ho zapnout do přineseného obojku s vodítkem a měl po ftákách ... totiž ... a mám po ftákách.

9.11.2010 v 15:28 | Karma článku: 31.89 | Přečteno: 1900 | Diskuse

Jana Šimonová

Obrázky s podzimní náladou z jednoho ostravského parku

Koncem října jsem nafotila podzimní náladu v jednom ostravském parku. Nabízím pár obrázků pro ty, co mají rádi podzimní barevnou náladu. Fotila jsem kompakty Sony DSC-W180 a Olympus Camedia C-50 Zoom. Ten První umí suprovně barvy, ale někdy má problém s hloubkou obrazu, takže se snaží "opravit" větve před nebem, případně dokáže jako opravou vymazat věžák, který vidíte v dáli mezi stromy. Po tomhle průšvihu s věžákem a větvemi jsem sáhla po staré šunce Olympus. Ten zobrazil věrně větve, nebe i věžák. Hůře ostří na blízko, ale je jednoduchoučký a exteriér zvládá super, pokud člověk netrpí třesem rukou, nestabilizuje obraz, nezaostřuje na ksichty a tak, ale pro fotky přírody v parku neva. Sony je placatý a lehký, má paměťovou kapacitu, ale nic moc krasavec, navíc montovaný kdo ví kde. Olympus je krásně provedený, kovové tělo, japonské díly, ale na krku je těžký jako šutr a je tlustý, překáží a neumí adresovat giga, možná ani půl paměti. Sbíhání linií a ořez, případně doostření nebo dobarvení dělám GIMPem.

8.11.2010 v 20:03 | Karma článku: 30.37 | Přečteno: 1996 | Diskuse
Počet článků 533 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3035

Autorka vystudovala obory kybernetika v dopravě a spojích, automatizované systémy řízení a doplňkové pedagogické studium pro výuku odborných předmětů. V praxi se věnovala práci nejen jako lektor a pedagog na SŠ i VŠ, ale hlavně jako informatik ve středním managementu velkých i malých firem, v projekci systémů pro controlling, plánování a kalkulace.
TOPlist