Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J.K.S

6. 12. 2011 14:05
Dík

Jano, děkuji za informaci o té staré paní a za pomoc pro ni. Škoda, že v Ostravě nemáme terénní pracovníky, kteří by s bezdomovci komunikovali a zjistili, jestli tomu konkrétnímu člověku má smysl pomáhat nebo ho nechat žít tak, jak si sám vybral. S hanbou musím přiznat, že já je míjím s odvrácenou tváří nebo sklopenýma očima a neumím (nebo nechci?) jim pomoci.

0 0
možnosti

mluvčím sám sobě

6. 12. 2011 15:02
Re: Dík

Já jsem dostala takovou lekci: Stála jsem se psem u stromu poblíže téhle bezdomovkyně a dělala jsem, že ji nevidím. Vtom přiletěl zpoza mne týpek, Cikán nebo aspoň poloviční Cikán a namířil si to rovnou k té babce. Podal jí padesátikačku a než ona stihla poděkovat, pádil rychle pryč. Od té doby jsem také babce dala tu deštník, tu rukavice, když to zrovna potřebovala, pak nějakou tu kačku, nosila jsem jí teplý čaj, později i oblečení na zimu. nebyla jsem sama, nosili i jiní lidi, ale pomoci jí nedokázali. Vždy to chcíplo na nějaké té úřednici - babka neměla doklady a neznala své rodné číslo, čili těm se nepomáhá. pomoci s vyřízením dokladů úřednice vysloveně nechtěly, že babku neznají, že ona nemá svědky, že to a že támto, ufff,

0 0
možnosti
  • Počet článků 533
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3037x
Autorka vystudovala obory kybernetika v dopravě a spojích, automatizované systémy řízení a doplňkové pedagogické studium pro výuku odborných předmětů. V praxi se věnovala práci nejen jako lektor a pedagog na SŠ i VŠ, ale hlavně jako informatik ve středním managementu velkých i malých firem, v projekci systémů pro controlling, plánování a kalkulace.