Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lanolin

22. 11. 2011 14:56
tak za chvíli si to přečtu ještě jednou

a jestli to opět vyjde na význam:

 "Tak nezbývá, než předpokládat, že žijeme jen jednou, v čase stále vpřed, kdy nic se nedá vrátit a opravit. A podle toho žít."

 tak prostě ten čas ztrávený čtením a úvahou co tím chtěl básník říci hodím do kolonky "ztráty". Neboť tak zajímavý jev užít a popatlat tolika slovy jen kvůli tomu bych od AjŤáka nečekal, to je hodno filosofa (v ne dobrém smyslu toho slova).

0 0
možnosti

omalovánka

22. 11. 2011 14:39
Úlek byl zbytečný...

Ani nevíte, jak strašně jsem se lekla, že Váš článek bude o myšlence některého ministra ! Spadl mi kámen ze srdce - NENÍ. Obrovská karma. I když vrátit se znovu do dětství, to by nebylo špatné. Možná na stará kolena budu mít to štěstí a snad tím okolí nebude moc zaskočeno;-D

0 0
možnosti

lesicatko

22. 11. 2011 14:38
Hm

No, povedzme, že menej vydarený článok...

0 0
možnosti

Miflonides

22. 11. 2011 14:35
Ušima

Očima to samozřejmě nelze. Jenže neutrína vydávají takové zláštní pískání ...... Včera jsem si nechal propláchnout uši a tak jsem dnes jedno zaslechl když letělo  kolem mne. Vlastně pískot to nebyl. Víte co mi to neutríno udělalo u pravého ucha? BZUNK! A bylo pryč. A já zrovna neměl zapnutý diktafon, a tak se ani mně nepodaří dokázat jeho existenci.

Kdo má dobrou náladu, ať mi odpoví. Třeba jestli neví o něčem ještě rychlejším než světlo  a toleto  neutríno. Třeba ještě rychleji  připravilo MŽP  návrh zákona o ochraně ovzduší.

A když mám dnes tak dobrou náladu, tak jim poradím. Ten zákon je třeba přejmenovat - ovzduší totiž ochraňovat netřeba, lidské zdraví a životy je třeba.

0 0
možnosti

lomihnát.

22. 11. 2011 14:34
No, zaznamenat se to dá ..

Dostanete-li správně vypočítaný úder na budku, rozsvítí se vám až potom.

(Pokud se to přežene, tak se naopak dostaví temnota.);-)

0 0
možnosti

Trapez24

22. 11. 2011 14:33
Problém autorky

Autorka je zářným příkladem svého tvrzení, vituji: "To je pro nedokonalého člověka zapeklitý problém." Ve skutečnosti v tom totiž žádný problém tak, jak ho popisuje autorka, není. Něco tak naprosto nesmyslného jsem už hoooodně dlouho nečetl. Tak to dopadá, když se člověk plete do něčeho čemu nerozumí a není ani schopen nad tím přemýšlet. A nemá ani tu pokoru k vysoce odborné vědní disciplíně, o níž neví skoro nic.Rv

0 0
možnosti

jeanetka

22. 11. 2011 14:35
Re: Problém autorky

A Vy jste pochopil, co je řečeno v závěru? A pochopil jste, že tohle není vědecké pojednání o rychlosti světla? JŠ

0 0
možnosti

lost

22. 11. 2011 14:16
stejně to vymyslela jeho žena Mileva, ještě k tomu Srbka

takže to bude nutno vyvrátit, kdyby čert na neutrinech jezdil :-)

0 0
možnosti

jeanetka

22. 11. 2011 14:22
Re: stejně to vymyslela jeho žena Mileva, ještě k tomu Srbka

čert na neutrinech ;-D JŠ

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS