Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Aretta

17. 10. 2011 11:47
Hezký!

;-DR^R^

0 0
možnosti

ivole

28. 9. 2011 19:23
Sebevedomi je na 1. miste !

Sice nevim, co si to tu fabulujete, ale zdravim jmenem vsech  OVAOVAOV-OVYCH pisalkyn ivolovych ;-D.;-D

0 0
možnosti

vikýř

27. 9. 2011 14:54
nejen gramatika

Nutno konstatovati, že se stále zvyšuje počet těch, kteří díky svému vysokému sebevědomí jsou /mylně/ uznáváni za progresivní a přínosné a to tak dlouho, než je sesadí někdo s ještě větším sebevědomím. Uměle se zde pěstuje v mládeži "americký" model, tj. vždy mít všechno "OK", mít se "fajn" a hlavně nikdy nepřipustit omyl, naopak tvrdit, že jsem nejlepší (i když sám vím že nikoliv). Ostatně zaměstnavatelé u nás tuto nesmyslnost neustále vyžadují....

Jen krátce připomínám, že Evropa dosáhla svého industriálního a intelektuálního historického maxima díky tomu, že "jakýsi" Descartes pravil že ví, že nic neví. Moudrý to člověk!  

Ti co skutečně něco umí u nás mají převážně smůlu neboť jsou zpravidla slušní. A slušní zpravidla mají s těmi s ostrými lokty, správně partajně uplacovanými a hloupými, smůlu.

No a ti velí.....

0 0
možnosti

kdo toho více nakecá

27. 9. 2011 15:33
Re: nejen gramatika

máte pravdu, jen dodám: dělat chyby je lidské,... proto byl Hitler tak nelidský - za těch pár teček nechť si mylšenkový tok každý domyslí za sebe, JŠ

0 0
možnosti

jaroslav_1

27. 9. 2011 14:16
...

Už na pohled vypadá "vymýtač" divně. Ale jsou horší. Třeba slavná "vyjímka - vyjímečný" namísto "výjimka - výjimečný" a ještě horší je "protěžovat", které má být správně, ač nezvykle "protežovat" (od slova potekce) :-)

0 0
možnosti

kdo toho více nakecá

27. 9. 2011 15:32
Re: ...

jo ;-D a ještě mě štve "pernamentka", to taky zuřím, JŠ

0 0
možnosti
  • Počet článků 533
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3037x
Autorka vystudovala obory kybernetika v dopravě a spojích, automatizované systémy řízení a doplňkové pedagogické studium pro výuku odborných předmětů. V praxi se věnovala práci nejen jako lektor a pedagog na SŠ i VŠ, ale hlavně jako informatik ve středním managementu velkých i malých firem, v projekci systémů pro controlling, plánování a kalkulace.