Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

o vaše názory nestojíme

11. 7. 2011 13:41
Čubka nestydatá

0 0
možnosti

abrakus

13. 7. 2011 7:59
Re: Čubka nestydatá

... bych hned paní Šimonovou nesoudil ...

0 0
možnosti

ladyevil_cz

11. 7. 2011 11:30
.)))

Kočky jsou obě ;-D R^

0 0
možnosti

kdo chatuje nepracuje

11. 7. 2011 16:38
Re: .)))

Četl jsi, co o Tobě napsala níže s.m.?

0 0
možnosti

ortles

10. 7. 2011 8:59
včera jsem byla na veterině

a byl tam pán s pitbulem, co kousnul paní, která chránila svého psa, aby ho nezakousl, a byl tam pán s fouskem, kterého potrhal pitbul.

Pitbul není bojový dle poslanců k lidem, ale ke psům.

Já bych si své psy raději hlídala.Pitové to maj v krvi, rvát se.

0 0
možnosti

mluvčím sám sobě

10. 7. 2011 17:06
Re: včera jsem byla na veterině

Jak se ti psi dostali k těm pitbulům? Můj pes se porval pitbulem u nás na dvorku, když oba byli puštěni navolno. Žádnému se nic nestalo, obě paničky jsme si rozebraly ty svoje andílky a bylo po ftákách, obě jsme na tom měly stejnou vinu. Pokud ale na mého psa vletí navolno puštěný pes, neshodnou se a panička toho cizího útočníka pak remcá, že můj pes ho kousl, nic s takovou osobou neřeším, jen jí připomenu, že podle vyhlášky má mít mazlíčka na vodítku. Já mám psa na vodítku a jsem z obliga, ale kromě toho nelezu se svým psem k pitbulům, kteří se tváří nepřátelsky, nebo je neznám.

0 0
možnosti

akki

9. 7. 2011 20:19
Karma jako hrom!

Před naším podvraťákem zavírali ušlechtilé feny na tři západy a ten chlípník si stejně našel cestu!;-D

0 0
možnosti

govi

9. 7. 2011 18:54
A co když z jejich aktu budó štěňata?

Co z nich bude ? Ale jinak KARMA ! R^

0 0
možnosti

Brad Pittbull

9. 7. 2011 18:23
Božínku,

ta je krásná!!!:-)

0 0
možnosti

Aretta

9. 7. 2011 15:19
šiš...

to je horší než u Boháčka ;-D

0 0
možnosti

s.m.

9. 7. 2011 16:01
Re: šiš...

že jo ?;-D

Já si pod tím vořechem představím Evila (sorry Ivle, nejsi vořech) a dokumentuji: 1 foto: tipování vhodné oběti. 2.foto:slečna si raději lehá dobrovolně  3.foto: nezdvořák, nejdřív má dámě políbit končetinu a až pak...

4. foto: vzpomněl si, co se sluší a dámě políbil končetinu   5.foto: á, pán je "horňák" 6. foto: ...předehra

7. foto: bez komentáře;-D

0 0
možnosti

s.m.

9. 7. 2011 14:28
..

R^

Staford ?;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 533
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3037x
Autorka vystudovala obory kybernetika v dopravě a spojích, automatizované systémy řízení a doplňkové pedagogické studium pro výuku odborných předmětů. V praxi se věnovala práci nejen jako lektor a pedagog na SŠ i VŠ, ale hlavně jako informatik ve středním managementu velkých i malých firem, v projekci systémů pro controlling, plánování a kalkulace.