Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FP

Feher Pal

14. 3. 2011 22:30
Když to tak čtu -

- bločky za parkování, pejskaři, vodítka, známky - paní si nejspíš plete policisty a městské strážníky...

0 0
možnosti
DM

Aretta

9. 3. 2011 23:32
Dovysvětlení tiskové mluvčí:-))

Lidi si myslí, že policajti řeší volné běhání psů, ale to se mýlí. Oni řeší jen babky se psy MALÝCH PLEMEN plemen, kteří se DOBRÁCKY potácejí kolem paničky, kdežto volně pobíhající 30kilové potvory dělají, že nevidí, ostatně stejně není koho skásnout, když majitel tam není.

Jestli policajt ani nerozumí psí známce, z jaké obce pes je a co tam je napsáno, tak nic nemůže vyřešit, ani kdyby odvážně psa přivolal a na známku mu koukl.

Když pes nemá známku, může mít čip, k veterináři je pět minut, pro pejskaře žádný problém, pro policajta nepřekonatelná překážka k nevyřešení.

0 0
možnosti
NŠP

Neznám špinavé peníze

9. 3. 2011 14:52
Článek se

"nepoved", karma bídná, tak šup s tím do soukromých. ;-D

0 0
možnosti

názorový melírek

9. 3. 2011 15:23
Re: Článek se

článek se poved, je na soukromé téma, tak je v rubrice Soukromé, nedávno jsem napsala článek na velmi štěpné téma jako krátky - na něm by karma byla vysoká, kdybych ho zveřejnila jako "nekrátký" v rubrice ku příkladu Společnost - nechte to, prosím, na mně, já Vám také nebudu radit, jak máte publikovat, který článek o čem a kam, děkuji, slibuji, JŠ

0 0
možnosti
DM

Aretta

9. 3. 2011 12:32
Taková přísnost...

Ještě se nám vylekají a kdo nám/s pak bude pomáhat a chránit, ha? ;-)

0 0
možnosti
EN

EMS

9. 3. 2011 11:11
O čem to je?

A co jste tím chtěla jako světu sdělit?

0 0
možnosti
VS

Astaroth

9. 3. 2011 15:06
Re: O čem to je?

Zjevne to, jak jeji roztomily psicek dozajista nemusi byt na voditku, protoze nikomu neublizi :-P

0 0
možnosti
JJ

BOP B 3AKOHE

9. 3. 2011 10:38
 

Co tím chtěl básník říci? 8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 533
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3037x
Autorka vystudovala obory kybernetika v dopravě a spojích, automatizované systémy řízení a doplňkové pedagogické studium pro výuku odborných předmětů. V praxi se věnovala práci nejen jako lektor a pedagog na SŠ i VŠ, ale hlavně jako informatik ve středním managementu velkých i malých firem, v projekci systémů pro controlling, plánování a kalkulace.