Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

chudacek.blog.idnes.cz

6. 1. 2011 9:25
Pěkné fotky

Mám také starý Olympus. Trochu jiný, Olympus C-920 Zoom, 1.3 Megapixel. Koupil jsem jej v roce 2000 tax-free na letišti za zhruba 1.000 guldenů. V té době to byl velmi dobrý amatérský až vynikající kompakt a digitální foťáky byly mnohem dražší než nyní. Dělá pěkné fotky s teplými barvami. Pěkně vypadá, ale je velký a těžký a nevejde se ani do kapsy saka.

Letos jsem si koupil (za pouze 120 Eur) Samsung s 12.2 Megapixels. Fotí pěkně, rozlišovací schopnost má mnohem vyšší, ale fotky s pěknými teplými barvami se mi na něm ještě nepodařilo udělat. Ani jsem zatím nepřišel na to, jestli se teplejší barvy dají nějak nastavit, menu nastavení jsem si prošel celé. U některých moderních kompaktů to jde. Možná jsem si měl koupit jiný kompakt než tento Samsung.

0 0
možnosti

chudacek.blog.idnes.cz

6. 1. 2011 9:29
Re: Pěkné fotky

Oprava: Olympus C-920 Zoom je digitální foťák, ale asi jej není možno nazvat kompaktem.

0 0
možnosti

Rossnatka Okrouhloslizká

8. 11. 2010 21:50
Nádherný barvy

R^ Fakt je to jen malej digitálek Sony DSC w180??

0 0
možnosti

turbosurf

8. 11. 2010 22:36
Re: Nádherný barvy

Systém mi nechce dovolit diskutovat, tak jsem to napsala do samotného blogu. Sony plus Olympus plus někdy GIMP. Ten Sony je ale v podstatě žebrák, škoda peněz. Někdy tu dám porovnání fotek mezi oběma foťáky, je až neuvěřitelné, jak Sony dokáže snímek nenapravitelně zpackat svými "opravami".

0 0
možnosti

mejsehezky

8. 11. 2010 20:26
Nádhera!

Děkuji R^R^

0 0
možnosti

jeanetka

8. 11. 2010 21:40
Re: Nádhera!

OK, potěšení na mé straně ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 533
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3037x
Autorka vystudovala obory kybernetika v dopravě a spojích, automatizované systémy řízení a doplňkové pedagogické studium pro výuku odborných předmětů. V praxi se věnovala práci nejen jako lektor a pedagog na SŠ i VŠ, ale hlavně jako informatik ve středním managementu velkých i malých firem, v projekci systémů pro controlling, plánování a kalkulace.